четвер, 21 лютого 2019 р.

Корисні поради


Чи знаєте ви свої права у ...супермаркеті?
Згідно зі ст. 323 Цивіль­ного кодексу України покупець не має відшкодовувати збитки за ненароком розбиту пляшку чи зіпсований товар. Весь цей тягар лягає на власника магазину.
Згідно зі ст.. 34 Кон­ституції України кожному гро­мадянину дозволено збирати і розповсюджувати інформацію. Нагадайте про це охоронцю су­пермаркету, який не дозволяти­ме вам фотографувати цінники чи товар.
Прострочений чек чи ети­кетка? Заява на ім'я директора магазину в двох екземплярах, за­вірена підписом, і вам повернуть гроші за товар.
Не ваші проблеми, що про­давці не встигли змінити цінники з акційними товарами і продають його за повну вартість. Ст. 691 Ци­вільного кодексу України каже, що ви платите за товар за ціною, вказа­ною на ціннику. Саме він виступає формою договору купівлі-продажу.
Продавець зобов'язаний мати решту, тобто ви не маєте самостійно розмінювати гроші чи брати решту іншим товаром.
Згідно з частиною 2 ст. 700 Цивільного кодексу України по­купець має право до здійснення по­купки оглянути товар.
Охорона супермаркету чи магазину не має права обшукувати вас і навіть оглядати вашу сумку лише поліція.
Адміністрація супермаркету не має права змушувати вас класти речі до камери схову. Можна смі­ливо ігнорувати це правило. Якщо ваші речі зникли з камери схову су­пермаркету, то повну відповідаль­ність за це несе супермаркет – гла­ва 66 Цивільного кодексу України.
У вас є 14 днів, щоб поверну­ти товар, який вам не підійшов або його якість не відповідає ціні.
При підготовці статті був використаний матеріал з газети «Проскурів».
Завідуюча бібліотекою-філією №13                      Г. Недвецька

Немає коментарів:

Дописати коментар