пʼятниця, 6 квітня 2018 р.

(Центр здоров’я)



Діалог: «Здоров’я, звички, стереотипи»  



Здоровий спосіб життя – спосіб життя людини, спрямований на профілактику хвороб і зміцнення здоров’я.

5 квітня працівники бібліотеки-філії №13 спільно з « Центром здоров’я і якості життя» провели для учнів 9-Б класу ЗОШ №14 (кл. керівник Пасека Валентина Миколаївна) діалог: «Здоров’я, звички, стереотипи»  


Керівник Центру здоров’я Гоменюк Валентина Федорівна спілкувалася з підлітками, розповідала багато цікавих досліджень, вислуховувала думки молоді з приводу здорового харчування та способу життя. В суперечках виявляється істина.
Під час заходу учні активно приймали участь у обговореннях питань стосовно здорового харчування та наслідків від шкідливих звичок, переглядали відеоматеріали за даною темою.

«Здоровий спосіб життя людини, спрямований на профілактику хвороб і зміцнення здоров’я», – такі слова наприкінці заходу прозвучали із вуст керівника Центру здоров’я Гоменюк Валентини Федорівни.

Головною метою заходу було змінити ставлення сучасних українських школярів до свого здоров’я, до здорового харчування та занять фізичною культурою та спортом.
Г. Недвецька, завідуюча бібліотекою-філією №13         

Немає коментарів:

Дописати коментар