неділя, 1 березня 2015 р.

«Боролася – щоб жити, жила – щоб творити»



«Боролася – щоб жити, жила – щоб творити»
(літературно – мистецька година)

Ти себе Українкою звала
І чи краще знайти ім’я
Тій, що радістю в муках сіяла,
Як вітчизна велика твоя.
(М. Рильський)
У жодній з світових літератур немає такого прекрасного сузір’я жінок – письменниць, яке прикрашає українську літературу. Легендарна поетеса Маруся Чурай, Марко Вовчок, Олена Пчілка, Ольга Кобилянська, Ліна Костенко та ін.
У цьому сузір’ї незгасною зорею сіяє ім’я Лесі Українки. Світ ще не знав такої поетеси. Безсмертна іскра Прометея запала глибоко в її серце і загорілася ясним вогнем.
27 лютого працівники бібліотеки-філії №13 для учнів 9-А класу ЗОШ №14 провели літературно – мистецьку годину: «Боролася – щоб жити жила – щоб творити».
Під супровід класичної музики, під декламування віршів захід пройшов на одному диханні. Перегляд книжкової виставки за темою, ще більше розкрив життя великої поетеси, а вікторина, проведена за допомогою учениці Карпович Марії, допомогла виявити найбільш уважних.  Наш фільм



  Відтоді минуло сто два роки, ім’я поетеси стало легендою. Її поезія з часом не тільки не згасла, а  спалахує все яскравішим вогнем. Справджується її геніальне пророкування:
Як я умру, на світі запалає
Покинутий вогонь моїх пісень,
І стримуваний пломінь засіяє,
Вночі запалений, горітиме удень.

Завідуюча бібліотекою-філією №13      Г. Недвецька

Немає коментарів:

Дописати коментар