пʼятниця, 10 квітня 2015 р.

«Обирай здоровий спосіб життя»



«Обирай здоровий спосіб життя»
( година здоров’я)
Здоровий спосіб життя – спосіб життя людини, спрямований на профілактику хвороб і зміцнення здоров’я.
З метою популяризації Всесвітнього дня здоров’я, рухливого способу життя 10 квітня 2015 року у бібліотеці-філії №13 для учнів 7-Б класу(кл. кер. Гусак Ганна Вікторівна) ЗОШ №14 пройшла година здоров’я: «Обирай здоровий спосіб життя». 




Головною метою заходу було змінити ставлення сучасних українських школярів до свого здоров’я, до занять фізичною культурою та спортом, активізувати їхню спортивну діяльність.

Працівники бібліотеки підготували на відповідну тематику слайд-шоу, книжкову виставку, загадки та вікторину. Звучало цього дня тут і чимало пісень про спорт, красу та здоров’я. Загалом захід сподобався дітям своєю святковою атмосферою, відчутно порадували їх відеоматеріали про нові види спорту, якими нині захоплюються молоді люди в усьому світі. Один з них воркаут – дворовий спорт.

Завідуюча бібліотеки-філії №13             Г. Недвецька

Немає коментарів:

Дописати коментар