четвер, 12 вересня 2024 р.

 

Сила знань без вікових меж: Співпраця бібліотеки з Університетом третього віку

12 вересня в бібліотеці-філії №13 відбулося перше заняття на тему збереження здоров’я, організоване в рамках співпраці бібліотеки з Університетом третього віку, що діє при Хмельницькому міському територіальному центрі соціального обслуговування.



Метою заняття було ознайомити слухачів із базовими поняттями щодо турботи про здоров’я, а також дати практичні рекомендації, як зберегти гарне самопочуття у літньому віці. Під час заняття учасники дізналися про важливість правильного харчування, фізичної активності та психоемоційної рівноваги. Окремо було розглянуто методи профілактики вікових захворювань та підтримання здорового способу життя.



«Такі заходи спрямованої на підтримку та розвиток літніх людей, надають їм можливість навчатися новому, покращувати своє здоров’я та соціалізуватися» – висловилася відвідувачка факультету Світлана Миколаївна Мухортова.

Це заняття стало першим кроком у серії подальших заходів, що спрямовані на підвищення обізнаності літніх людей про здоров’я. Учасники отримали можливість не лише почути корисну інформацію, але й обговорити хвилюючі питання.



Запрошуємо всіх охочих приєднатися до наступних занять та разом з нами дбати про своє здоров’я!

Зав. бібліотеки-філії №13           А. Панасюк

Немає коментарів:

Дописати коментар