пʼятниця, 26 лютого 2016 р.

Я збагнула, що забуття не суджено мені…



Я збагнула, що забуття не суджено мені…
 (Літературно – музичний роздум)
(До 145 – річчя від Дня народження Лесі Українки)

Ти себе Українкою звала
І чи краще знайти ім’я
Тій, що радістю в муках сіяла,
Як вітчизна велика твоя.
(М. Рильський)


У жодній з світових літератур немає такого прекрасного сузір’я жінок – письменниць, яке прикрашає українську літературу: легендарна поетеса Маруся Чурай, Марко Вовчок, Олена Пчілка, Ольга Кобилянська, Ліна Костенко та ін.


У цьому сузір’ї незгасною зорею сіяє ім’я Лесі Українки. Світ ще не знав такої поетеси. Безсмертна іскра Прометея запала глибоко в її серце і загорілася ясним вогнем.
Є люди, як свічки, –
Згорають, відходять у небуття.
Є люди. Як зірки, –
Горять і світять все життя.


26 лютого 2016 року до бібліотеки-філії №13  завітали учні 10 класу ЗОШ №14 (кл. кер. Полюк Л.В.), щоб більш близько ознайомитися з творчістю яскравої зірки української літератури Л.Українки та дізнатися цікаві факти з її біографії.
      



«Леся Українка привертала увагу багатьох письменників і дослідників різних літератур, її твори перекладалися і перекладаються майже у всіх країнах світу. Сподіваємось, краплина почутого ввільється до ваших сердець», – поділилася своїми думками та сподіваннями бібліотекар.


 «Книжкова виставка: «Боролася – щоб жити, жила – щоб творити» до ювілейної дати допомогла всім присутнім на заході освідомити та зрозуміти, що Леся Українка належить до тих небагатьох митців українського художнього слова, які своєю творчістю і діяльністю були міцно пов'язані з світовим літературним процесом, світовою культурою, залишаючись одночасно оригінальними і самобутніми національними письменниками», – підвела підсумок заходу завідуюча бібліотекою-філією.

Завідуюча бібліотекою-філією №13       Г. Недвецька

1 коментар:

  1. (Літературно – музичний роздум)
    (До 145 – річчя від Дня народження Лесі Українки)

    ВідповістиВидалити