середа, 26 квітня 2023 р.

 

Дзвони Чорнобиля душу тривожать

     Земле рідна, понівечена скрипка моя

Чи знаєш ти, світе, як сиво ридає полин,

   Як тяжко, як тужно моєму народу болить.

/ Б.Олійник/

На відзначення 37-ої річниці Чорнобильської   трагедії та з метою осмислити   та   усвідомити масштаби трагічних подій, розбудити почуття відповідаль­ності перед наступним поколінням, виховувати глибоку повагу до людей, які віддали своє життя в ім'я майбутнього життя людства, працівниці бібліотеки-філії №13 26 квітня підготували та провели спільно з учнями 9 класу (кл.керівник Антонюк Галина Володимирівна) ЗОШ №14 годину пам’яті «Дзвони Чорнобиля душу тривожать».


«26 квітня – це день, коли всі ми повинні поставити перед собою питання: Хто я? Для чого я живу на світі? Як живу? Чи можу я допомогти людині, яка потребує допомоги? Адже сама природа зробила нам застереження, щоб ми не були байдужими та жорстокими, щоб постійно пам’ятали про те, що доля всього людства – це наше майбутнє» – такими словами завершила захід завідуюча бібліотеки А.Панасюк.

                                            Зав.бібліотеки      А.Панасюк

Немає коментарів:

Дописати коментар