пʼятниця, 7 квітня 2023 р.

 

Бути здоровим – це актуально, модно і престижно.

 

До Всесвітнього дня здоров’я у бібліотеці-філії №13 презентували віртуальний імідж-коктель « Бути здоровим – це стильно», адже здоров’я – це не тільки відсутність хвороб, а повне фізичне, духовне і соціальне благополуччя. Здоровий спосіб життя сьогодні – це вимога часу. Бути здоровим – це актуально, модно і престижно.



Також цього дня було створено також книжкову виставку: « Мистецтво  бути здоровим», всі експонати  якої здебільшого стосуються безпеки життєдіяльності людини, фізичної культури, гігієни, а також згубного впливу шкідливих звичок на становлення особистості.



Сучасний  світ відкриває перед  нами  великі  можливості,  ми поспішаємо жити, не замислюючись над тим, що іноді потрібно зупинитися, потурбуватися про себе, про своє життя, лише здорова людина відчуває себе повноцінною особистістю, і лише    здорова    людина    приносить    користь суспільству. Здоров'я - одна з основних умов щастя людини.



Метою  заходів стало дати читачам загальні відомості про здоровий спосіб життя, заняття фізкультурою та спортом, про складники здоров’я, про корисні і шкідливі звички, сформувати відповідальне ставлення до власного здоров’я.

«Здоров’я у наших руках» – зауважила відвідувачка бібліотеки  Олена Володимирівна.                                                    

                                                                            Зав. бібліотекою                А.Панасюк

Немає коментарів:

Дописати коментар