пʼятниця, 1 грудня 2023 р.

 

Зупини наркотики, збережи життя

1 грудня в бібіліотеці-філії №13 відбулась година здоров'я "Стоп наркотик! No СНІД". Подія, організована за участю учнів 7 класу НВК 9, виявилася важливою не лише для розширення знань про небезпеки наркотиків та СНІДу, а й для підвищення обізнаності щодо здорового способу життя серед молодого покоління.

Бібліотекарі детально розповіли про наслідки вживання наркотиків та механізми передачі СНІДу. Вони підкреслили важливість освіти та самосвідомості як засобів протистояння цим проблемам. Учасники години здоров'я отримали можливість висловити свої погляди та питання, пов'язані із наркотиками та СНІДом. Було вражаюче бачити, як молодь висловлює своє ставлення до цих проблем. Діти активно взяли участь у заході, виявивши великий інтерес та бажання взнати більше про проблеми, які стосуються наркотиків та інфекції імунодефіциту людини (СНІД).

 По закінченню заходу класний керівник Якобчук Ірина Зінов’ївна підбила підсумки з побажанням: « Нехай ця година здоров'я стане початком для подібних заходів, спрямованих на підвищення обізнаності та формування відповідального ставлення до власного здоров'я та здоров'я оточуючих »

Зав. бібліотеки-філії №13          А. Панасюк

Немає коментарів:

Дописати коментар