середа, 10 квітня 2019 р.

Діалог-розмова




«Бути здоровим модно та красиво!»


Проблема здорового способу життя здавна привертала пильну увагу громади. Багато людей втрача­ють своє здоров'я, не задумуючись про наслідки. Прикро, але ситуація зі станом здоров'я насе­лення в Україні з кожним роком погіршується.
Здоров'я – це стан повного фізичного, духов­ного і соціального благополуччя, а не тільки від­сутність хвороб або фізичних дефектів.
Як зберегти своє здоров'я на довгі роки? На це та багато інших запитань присутні знайшли відпо­віді під час нашої зустрічі.


10 квітня працівники бібліотеки-філії №13 спільно з « Центром здоров’я і якості життя» провели для учнів 7-В класу НВК№9 (Класний керівник Замрій Галина Василівна) діалог-розмову: «Бути здоровим модно та красиво!» 

Керівник Центру здоров’я Гоменюк Валентина Федорівна спілкувалася з підлітками, розповідала багато цікавих досліджень, вислуховувала думки молоді з приводу здорового, модного харчування та способу життя. В суперечках виявляється істина. Під час діалогу учні активно приймали участь у обговореннях питань стосовно здорового харчування та наслідків від шкідливих звичок. На даний час здоровим бути модно та круто.



«Здоровий спосіб життя людини, спрямований на профілактику хвороб і зміцнення здоров’я», – такі слова наприкінці заходу прозвучали із вуст керівника Центру здоров’я Гоменюк Валентини Федорівни.
 До уваги школярів було представлено багато літератури про здоровий спосіб життя, здорове харчування, лікування та як складно в наш час все це зберегти.
   Головною метою заходу було змінити ставлення сучасних українських школярів до свого здоров’я, до здорового харчування та занять фізичною культурою та спортом.


Завідуюча бібліотекою-філією №13            Г.Недвецька

Немає коментарів:

Дописати коментар